مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 مرداد 1399 ساعت 06:052020-08-06اقتصادي

منجیان غریق در انتظار دریافت دستمزد 


زییس فدراسیون نجات غریق و غواصی گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا تا به الان 1150 منجی غریق در استان گیلان و مازندران برای نجات جان مردم در طرح های ساحلی مستقر شده اند اما تا به امروز هیچ دستمزدی به آن ها پرداخت نشده است.

- زییس فدراسیون نجات غریق و غواصی گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا تا به الان 1150 منجی غریق در استان گیلان و مازندران برای نجات جان مردم در طرح های ساحلی مستقر شده اند اما تا به امروز هیچ دستمزدی به آن ها پرداخت نشده است.

ایلخان نوری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: استان گیلان در سال گذشته دارای 67 طرح سالم سازی و 284 نقطه خطرآفرین بوده که این تعداد در سال 99 به 300 نقطه خطرآفرین افزایش پیدا کرده و 67 طرح سالم سازی نیز با توجه به شیوع ویروس کرونا و کاهش مسافران به 34 طرح (18 طرح در بخش زنان و 16 طرح در بخش مردان) کاهش پیدا کرده است.

او گفت: در این طرح ها، 149 ناجی غریق شامل 77 ناجی زن و 72 ناجی مرد مشغول به کار هستند.

هم چنین با توجه به این که در تعطیلات خرداد 500 ناجی در نقاط خطرآفرین توسط استانداری و هیات نجات غریق و غواصی استان گیلان در طرح های ساحلی مستقر شدند متاسفانه دستمزد آن ها تا به امروز پرداخت نشده است.

نوری اضافه کرد: بازرسی از تمام این طرح ها توسط بازرسان هیات، استانداری و فرمانداری استان گیلان از مردادماه آغاز شده و تا پایان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منجیان غریق در انتظار دریافت دستمزد 

منجیان غریق در انتظار دریافت دستمزد